Hejsan, har haft en toppenvecka hemma i Norrköping. Jag körde ner i måndagseftermiddag. Då blev det middag med familjen och en liten stund på kvällen träffade jag äntligen Amanda! Första gången på fyra månader. Men det kändes inte som att vi varit ifrån varandra en minut. Hon var iväg på kvällen så vi skulle egentligen inte ha setts men vi elva på kvällen när jag gått och lagt mig smsade hon att vi möts i backen om fem minuter. Haha just det smset har vi skickat till varandra såå många gånger. Varje gång vi skulle ses, ända sedan vi var små har vi alltid skrivit "vi möts i backen om fem min". Haha det var så mysigt. Så vi stod typ bara och pratade om allt möjligt i backen i typ en halvtimme. Tisdagen spenderades i ute i solen på vår altan. Amanda och jag med oss lunch som vi åt ute och njöt av solen. På kvällen köpte jag, pappa, Fillan och Oscar med oss middag som vi åt ute i Strömsparken. Allt för att njuta av solen så mycket som möjligt. Jag sov kvar hos Fillan och började onsdagen med en långpromenad med Ziggy. Är fortfarande sjuk såklart, så jag går promenader istället. Resten av dagen spenderades med Amanda. Gårdagen började lite sådär med ett akutenbesök med mamma som haft kramper i magen. Det är som tur var över och det var ingenting farligt, men igår fick jag agera sjuksköterska åt henne. Igår kväll åkte jag och Amanda in till stan och mötte upp Fillan för att äta middag på Pinchos. Å så mysigt det var. Och gott! Älskar verkligen deras mat, goda små rätter och ett glas Sangria till. En lyxig torsdagskväll. Idag har jag inte gjort mycket än så länge. Tänkte ta en promenad lite senare. Ikväll åker vi ner till landet och Amanda följer med. Ska bli mysigt med en riktig landet-helg. Hoppas på helt okej väder också. 
Hoppas ni får en bra helg! 
Puss. 
 




 
 
 

Kommentera

Publiceras ej