Hejsan, sitter i mitt flickrum i Norrköping. Haha så töntigt att säga flickrum, som att jag är fyrtio år men det är ju ändå mitt flickrum. Här bor mina gamla älsklingsgosedjur kvar så det är ju mysigt att få krama om dom. Jag körde hit igår eftermiddag efter min föreläsning och ett träningspass. Dagen har jag spenderat med en skoluppgift som jag faktiskt varit extremt effektiv med och skrivit klart! Så skönt, nu behöver jag inte tänka på det mer. Sedan så har jag handlat och lagat mat till resten av familjen. Laxburgare blev det, min specialité. Gjorde en magiskt god guaccemole till! Har verkligen blivit bäst på att göra guaccemole. Jag snittar just nu typ två avokados per dag haha. Det är så gott. Igår lagade föresten mamma den godaste soppan jag ätit i hela mitt liv, gjord på spenat, ruccolasallad och broccoli och massor med lök. Att något så nyttigt kan vara så gott. Så jag har i alla fall fortsatt mitt nyttiga liv här med. Känner att det går ganska bra, fast ibland kan jag längta så mycket efter att testa nya marabou oreo. Oreo är det bästa jag vet. Men jag har som mål att köpa den efter att jag gjort nästa tenta den fjärde maj. Det är ändå inte så långt kvar. När vi ändå pratar om tentor så kan jag ju berätta att jag igår fick veta att jag klarade min senaste salstenta!!!!! Jag fick till och med VG! vet inte hur det gick till. Jag fick ett meddelande av en klasskamrat när jag satt i bilen på väg hit igår om att resultatet kommit, så jag var tvungen att stanna på en mack och gå in och kolla mitt resultat. Skrek ett glädjeskrik när jag såg att jag var godkänd! Det var bara jag och sexton personer till som fick VG av hundra personer så jag är verkligen såå glad. Nu kan jag släppa den och fokusera på nästa. 
 
Imorgon tänkte jag ta en löprunda på morgonen. Har haft vilodag idag, då jag har tränat lite för mycket senaste två veckorna. Så jag tar det lite lugnt nu när jag ändå inte kan gå till gymmet här. Men lite löpning har väl ingen dött av. Eller jo, jag lär ju dö imorgon. Har inte sprungit på evigheter. Ska försöka ta tag i löpningen i sommar eftersom jag flyttar hem till Norrköping då och inte kan träna på friskis, Och verkligen komma in i det och börja slå tider och sådant där som jag höll på med för typ två år sedan. Men jag får kämpa, jag är nog ingen löparmänniska egentligen. Imorgon eftermiddag ska jag hjälpa Fillan och Mamma att lasta in möbler i hennes nya lägenhet! Jag är typ mer exalterad över detta än vad Fillan är. Tänk att hon ska flytta hemifrån! Jag vill också ha en egen lägenhet... På lördag ska vi flytta in henne ordentligt. Så nästa gång jag kommer hem till Norrköping är det hos henne jag kommer sova haha. Det är väl mest det vi ska syssla med i helgen. Njuter av att bara vara runt min älskade familj. Det är först när man flyttar som man inser hur mycket man tycker om dom. 
Nu ska jag och Fillan straxt se på det stora tårtslaget. haha jag tycker att det är såå bra. Vi plågar oss själva med att titta på det, nu när vi själva inte äter socker.. Hoppas ni får en bra helg kära bloggläsare. 
Puss 
 


 

Kommentera

Publiceras ej