Hej på er. Sitter här och har lite fredagsmys för mig själv, haha sorgligt. Haha nej, jag har det ganska skönt. Efter ett hårt träningspass har jag nu duschat och lagat en god tacosallad. Var så sugen på tacos men vill ju äta nyttigt just nu så det blev en liten sallad med guaccemole som jag har blivit så jäkla bra på att göra. Drack också min första celisius haha. Känner mig som en sådan där jag tar spännisbilder på gymmet, dricker celsius och äter kvarg och ser jättefräsch och inte alls svettig ut när jag chillar runt på gymmet och därför är jag vältränad - tjej. Haha fast det är jag ju inte egentligen. Jag svettas som en galning, tar inga selfies och vill äta pizza varje dag. Men celsiusen tog bort suget på läsk litegrann och det var jättegott. Ska chilla framför tv:n resten av kvällen. Imorgon kommer Fillan och hälsar på mig och det ska bli så mysigt. 
Puss





Kommentera

Publiceras ej