Hej, tänkte bara skriva att jag hade en kanonhelg. Fillan kom hit på lördag morgon, vi shoppade lite, åkte till Ikea för att jag skulle kunna bestäma hur min kommande lägenhet ska se ut haha. På kvällen käkade vi middag på pinchos. Lika gott som sist!! Vi åt verkligen sjukt mycket haha. Hade en fuskdag från vår nyttighetsmånad och det var det så värt! Dock märker jag att så fort jag äter lite mer onyttigt så får jag magkatarr. Har inte haft det på flera veckor nu när jag ätit bra mat, men i lördags fick jag ont på kvällen. Men som sagt, maten på Pinchos är värd lite magont. På söndagen käkade vi lunch i Marieberg innan jag skjutsade Fillan till bussen. Nu har jag åter igen min älskade bil, som jag har saknat så den här veckan! haha. Idag har jag varit i skolan på förmiddagen och haft en föreläsningen som var superlångtråkig. Nu har jag sett nya avsnittet av Game of Thrones!!! Och det var så bra! Längtar redan till nästa bevaka avsnitt!
Nu tänkte jag börja lite smått med tentapluggandet och göra en ordlista med alla viktiga begrepp jag behöver kunna. Har gjort så inför de tidigare tentorna och det verkar ju fungera. Ikväll blir det träning med Felicia. 
Hoppas ni får en bra start på veckan! 
Puss



Kommentera

Publiceras ej