Hej! Ska straxt sova efter en mycket bra helg. Igår på förmiddagen följde jag med familjen Sandberg ner till deras landställe, där jag aldrig varit förut. Och det var supermysigt. En mysig stuga precis vid hjälmaren. Så där spenderade jag lördagen och stannade kvar över natten. Vi spelade kubb, käkade gott, pratade, drack rosé i solen och spelade kort på deras glasvarenda medan solen gick ner över vattnet. En såndär bra försommardag helt enkelt. Vi åkte hem på förmiddagen idag och då var jag endast hemma och åt lite lunch, innan jag mötte upp dem igen för att se IFK möta ÖSK på Behrn Arena. Det var jättekul, det var allt för länge sedan jag såg en IFK match. Resultatet blev 2-2, vilket jag ändå måste säga var ganska okej och rättvist. Även om peking såklart var lite coolare och lite vassare, sådär helt opartiskt ;) Alltid lika härligt att se på fotboll. Sedan dess har jag gått en långpromenad, för ja, träna kan jag inte.. och så har jag ätit mat och sovit. Avslutade denna helg med popcorn och den sista Johan falk filmen. Imorgon ska jag ta en skön sovmorgon. Sedan ska jag börja rensa lite i mitt rum, packa ihop lite och ta mig till soppsorteringen och slänga skräp. Åker hem till Norrköping på eftermiddagen så då tänkte jag att jag försöker få med mig så mycket som möjligt hem nu så att det går enklare när jag flyttar hem i slutet på nästa vecka. Hade tänkt att åka hem på typ torsdag, för att jag ville hinna träna varje dag haha. Men mitt halsont och min hosta kom tillbaka igår, så det går ändå inte. Så då kan jag lika gärna åka hem. Dessutom kan jag inte vänta en dag till på att få träffa Amanda som flyttade hem från London förra veckan. Ska kväva henna med mitt sällskap den här veckan. Sjukt att jag typ har sommarlov nu. Vi skrev klart artikeln i fredags så det enda jag har kvar nu är oppositionen på torsdag nästa vecka. Sen är jag helt klar med termin 2. 
Puss
 




 
 
 

Kommentera

Publiceras ej